Hírek
2016. Január 23. 06:00, szombat |
Bulvár
Forrás: mti
George Clooney hasonmásával reklámoznak egy izraeli kávémárkát
A kávéval és kávéfőzőgéppel kereskedő Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar céget, mert az reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti, miközben a multinacionális cég az igazi Clooneyval hirdeti termékeit.
Az izraeli reklámklip elején felirat figyelmezteti a nézőket, hogy nem magával George Clooneyval fognak találkozni a képernyőn. A klipben egy a hollywoodi filmcsillagra rendkívüli módon hasonlító szereplőt a konkurens termék előnyeire figyelmezteti egy másik színész.
Pénteki izraeli sajtójelentések szerint a svájci Nestlé élelmiszeripari csoporthoz tartozó Nespresso a hirdetés eltávolítását kéri és "a fogyasztók megtévesztése" miatt 50 ezer dollár (mintegy 10 millió forint) kártérítést követel a bíróságon kis izraeli riválisától.
Az izraeli cég azzal védekezik, hogy termékük lazább stílusának hangsúlyozására alkalmazták reklámjukban a Clooney-hasonmást, mert a kötetlenebb kávézást kedvelőket tekintik célközönségüknek.
Ezek érdekelhetnek még
2025. November 27. 07:41, csütörtök | Bulvár
Sziget - A főváros tíz évig bérbe adja a Hajógyári Szigetet a fesztivál szervezőinek
A Sziget Szervezőiroda üdvözli a Fővárosi Közgyűlés szerdai döntését, mely szerint a következő tíz évre bérbe adják a szervezőknek a Hajógyári-sziget érintett részét a fesztivál idejére
2025. November 27. 07:40, csütörtök | Bulvár
Az EP 16 évre emelné a közösségimédia-használat alsó korhatárát
2025. November 25. 06:52, kedd | Bulvár
Szombaton rendezik meg a 25. Tatai Vadlúd Sokadalmat
Madármegfigyelésekkel, bemutatókkal, előadásokkal várja az érdeklődőket szombaton a 25. Tatai Vadlúd Sokadalom
